A catena logistica di a China ripiglia l'operazioni nurmali

Estratto da Cinadaily.com-Actualizatu: 26-05-2022 21:22

2121

L'industria logistica di a Cina hà ripresu gradualmente mentre u paese affruntà i colli di bottiglia di spedizione in mezzo à l'ultimu focu di COVID-19, u Ministeru di i Trasporti hà dettu ghjovi.

U ministeru hà affrontatu i prublemi cum'è pedaghji chjusi è spazii di serviziu in autostrade è strade bluccate chì impediscenu u trasportu di fornitura à e zone rurale, Li Huaqiang, subdirector di u dipartimentu di trasportu di u ministeru, hà dettu ghjovi in ​​una cunferenza di stampa in linea.

In cunfrontu cù u 18 d'aprile, u trafficu di i camioni nantu à l'autostrade à l'oghje hè cresciutu di circa 10,9 per centu.U voluminu di merci nantu à e ferrovie è e strade hè aumentatu da 9.2 per centu è 12.6 per centu, rispettivamente, è tramindui anu ripresu à circa 90 per centu di i livelli normali.

In l'ultima settimana, u settore di spedizione postale è pacchi di a Cina hà trattatu tante affari quant'è durante u listessu periodu di l'annu passatu.

I principali centri di logistica è di trasportu di a Cina anu ancu ripigliatu gradualmente l'operazione cum'è vulemu dopu u bloccu.U flussu di ogni ghjornu di cuntenituri in u Portu di Shanghai hè tornatu à più di 95 per centu di u livellu normale.

In l'ultima settimana, u trafficu di carichi ogni ghjornu gestitu da l'Aeroportu Internaziunale di Shanghai Pudong hà recuperatu à circa 80 per centu di u voluminu prima di u focu.

U trasportu di carica di ogni ghjornu in l'aeroportu internaziunale di Guangzhou Baiyun hè tornatu à u livellu normale.

Dapoi a fini di marzu, Shanghai, u centru finanziariu è logisticu internaziunale, hè stata affettata duramente per via di un focu di COVID-19.Misure strette per cuntene u virus inizialmente ostruivanu e rotte di camion.Curbs stretti di COVID-19 anu ancu pruvucatu chjusi di strade è ferite i servizii di camioni in parechje regioni di u paese.

U Cunsigliu di Statu hà stabilitu un uffiziu di punta per assicurà a logistica senza impedimentu u mese passatu per risolve i prublemi di obstruzioni di trasportu.

Una linea diretta hè stata stabilita per risponde à e dumande di i camionisti è riceve cumenti.

Li hà nutatu chì più di 1,900 prublemi ligati à u trasportu di camioni sò stati affrontati via a linea diretta durante u mese.


Tempu di Post: 26-May-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube