-Stu articulu hè citatu da CHINA DAILY-
Cina hà dumandatu più cuuperazione internaziunale per rinfurzà a sicurezza industriale è di a catena di supply in mezzu à a pressione di i focu di COVID-19, e tensioni geopolitiche è una prospettiva globale cupa, u principale regulatore ecunomicu di u paese hà dettu u marcuri.
Lin Nianxiu, vice capu di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, hà dumandatu à i membri di a Cooperazione Economica Asia-Pacificu per prumove a liberalizazione è a facilitazione di u cummerciu regiunale, spinta a connettività industriale è a catena di supply, è custruisce un sistema di supply chain verde è sustenibile.
Seranu fatti più sforzi per rinfurzà a cooperazione per affruntà e carenze in a catena di fornitura è affruntà e sfide in campi cum'è a logistica, l'energia è l'agricultura. È a Cina hà da travaglià ancu cù altri membri di l'APEC per prumove a ricerca di pulitica, a fissazione di standard è a cooperazione internaziunale in l'industria verde.
"A Cina ùn chjuderà a so porta à u mondu esternu, ma solu aprirà più largamente", disse Lin.
"A Cina ùn cambierà micca a so determinazione di sparta opportunità di sviluppu cù u restu di u mondu, è ùn cambierà micca u so impegnu à a globalizazione ecunomica chì hè più aperta, inclusiva, equilibrata è benefica per tutti".
Zhang Shaogang, vicepresidentu di u Cunsigliu Chine per a Prumuzione di u Cummerciu Internaziunale, hà dettu chì u paese hè impegnatu à custruisce una ecunumia aperta è à assicurà a sicurezza è u flussu fluidu di e catene di supply globale.
Zhang hà evidenziatu l'impurtanza di aumentà a resistenza è a stabilità di e catene industriali è di furnimentu, dicendu chì questu aiuterà à prumove a ripresa economica glubale in mezzu à a pressione da a pandemia in corso è i cunflitti regiunali.
Hà dumandatu più sforzi per prumove a custruzzione di una ecunumia glubale aperta, sustene u sistema di cummerciale multilaterale cù l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu in u so core, incuragisce u sviluppu è a cooperazione di u cummerciu elettronicu è di u cummerciu digitale, aumentà u sustegnu à e piccule è medie imprese, rinfurzà u custruzzione di l'infrastruttura logistica è accelerà a trasfurmazioni verdi è bassu di carbone di e catene industriali è di supply.
Malgradu i sfidi è e pressioni da i focu di COVID-19 rinnuvati è una situazione internaziunale cupa è complicata, a Cina hà assistitu à un aumentu constante di l'investimentu direttu straneru, dimustrendu a fiducia di l'investitori stranieri in u mercatu cinese.
Tempu di Postu: Nov-03-2022